SLUTAA , seriöst!

Asså nu äe jag f*n trött på alla *WANNABEE* komentarer... Ni får ju faktiskt ta och lägga av. Om den som skriver dom komentarerna kan vara så modig och mogen att erkänna vem dt äe så blir jag faktiskt inte arg !! det äe bara väldigt frustrerande ! Jaa, tyck att jag äe fjortis och wannabee !! jag bryr mig inte, tyck vad ni vill men komentera inte så, för då kanske jag tar bort min blogg. MIN BLOGG ÄR NÅT JAG LEVER FÖR !! Snälla sluta!!

BTW;
Idag blev dt såå att man skulle vara me Jasse, snart kommer Mirre, som kanske kmr på discobowling ändå ♥ <33 Längtar ihjäl mig .... Hur somhelst ! Imorrn vt man inte vad soi händer :D Nu är jag lite gladare när jag fått skriva vad jag ville skriva angående ELAKA komentarer ... Ni har ju faktiskt komenterat elakt till andra personer oxå !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0