puss o kram !!

Hejj alla, idag blire ett kort inlägg, för jag vet inte vad jag ska skriva ? Vad tycker ni om min design ? Hehe, jag fick den från en sida  <3 Jag tänkte börja med en spc. signatur efter varje inlägg .. hoppas ni gillar den !! igår fira man födelsedag med släkten, fick två väskor, två säsonger av Grey's anatomy, en till film som inte kommer ihåg vad den heter, ett syskrin, ett present kort som man kan välja själv var man vill ha det !! och framförallt, vi åt cupcakes, kan tyvärr inte lägga ut bilder för jag har glömt överfaöringskabeln hemma :( så ... ja kna ju kasnke visa bilder när jag kommer hem !! ska nog gå på stan på tisgag och köpa en klänning till disco bowling !! kommer nog få lite pengar av farmor oxå ... hihi
Här kommer mi n signatur !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0