jaa...


HEEEEJEFOLKET

 

Dagen :


Vaknadee ttiep vid nio / halv tio :)

Så ringde man till ttove å undrade om hon mådde (Y) Hon mådde bättre så vi var :D

Hon tog bussen hem till mig (K) Hon var tvungen att byta och hon blev "förrvirrad"!?

Men ändåå hhon äe juv blond -nee, jag bara skojaa !-

När hon sen kom hem till mig dt var nu!

Nu sitter vi här och lyssnar på musik... Vid fyra ska hon locka mitt hår till ikväll... Ska på restaurang med min familj och mormor

på KARISMA


Igår när vi var så hade hon köpt RIESENT ( stavning)

till mig,,, när hon åt en så tappade ttove en tand <3

hahahahahahahah... IIIUE xD

ANDRA gången :D

Asså när hon åt en riesent

Jag vill oxå tappa tänder ;P  Iaf när hon hade gått hem igår så blev dt datan... å tv...

SRY Jasmine att dt inte gick att vara igår ... :/♥

Vill till något varmt land <3

PÅ jullovet ska kanske jag till TYSKLAND eller Milano (huvudstad i ITALIEN) med min pappa


HOPPASHOPPASHOPPAS!!!

Ska köpa julklappar isf <3

Jaaa! <3

/ pussåkramEmmmmmmah!

Allaa komenterar <3                                      











Kommentarer
Postat av: teo från skolan

väntar du på bussen eller dansar XD XD XD XD

2009-11-17 @ 19:50:55
URL: http://kongregate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0